Komentář, na který odpovídáte

07. 07. 2020 - 10:24
 

tlapka: Tenhle problém je hrozně komplexní a souhlasím, že výuka je základ úspěchu. Neměla jsem vyloženě špatnou matikářku, ale moje studium povětšinou vypadalo tak, že jsem v hodinách opisovala z tabule a pak jsem si to doma studovala sama, od úplných základů, dělala si zápisky a náčrtky po svém a počítala si příklady ze sbírky úloh. Jenže ne každý student je takhle motivovaný a bude dělat něco navíc. Přitom možná by stačilo, aby nám to ta učitelka v úvodu vysvětlila naprosto jednoduchými slovy (kolikrát jsem si do těch svých poznámek psala překlad z matematičtiny do lidštiny ) a třeba z různých úhlů pohledu, abych se už v hodinách zorientovala mnohem více a využila čas v nich efektivněji. A hlavně systematicky, připomenout návaznosti, postupovat od nejjednoduššího k těžšímu... a za jasně daných podmínek, co je nepodkročitelný základ a kde jsou hranice maturitního učiva. Což se velmi těžce vymezuje pro různé typy škol, přitom maturita je stejná a to by vydalo na samostatnou diskusi.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jak jsem psala maturitu z matematiky