nekra: Upřímně, tohle dost nechápu ani to, jak to bereš lehce. No holt jiný lidi, jiný preference.
Zaprvé jsem nepochopil tu úvodní narážku na těhotenství, jak to s tím souvisí nebo tak, ale rozhodně to není mé oblíbené téma.
Zadruhé referáty (seminární práce budou nejspíš něco delšího, ale ne zas tolik jako bakalářka nebo diplomka) mi přijdou otravné a tedy horší než zkoušky - na ty kyž se člověk naučí, tak má pak klid a nestráví s tím tolik času.
Za třetí mne překvapilo to téma (jestli to dobře chápu) tvé diplomky, "Slohová a komunikační výchova v učebnicích pro střední školy" mi zní dost děsivě na to, že nepobírám, CO tě na tom mohlo zaujmout a bavit, že jsi na to byla úplně natěšená.
O tom, že jiní studenti jsou jiní...určitě záleží, jak jiní. Ano, mám zdeformovaný pohled žitím v Praze, ale první, co si představím pod "Někteří na začátku utrpěli šok, pak se oteřepali a dneska řádí s námi" je "chodíme do hospod a chlastáme a hulíme" - a za takovýchle podmínek by mi byli spíš milejší ti jiní. (Fakt - co může lidi víc šokovat než chlastání a kouření?)
Pinkání růžovým míčem mohla být dost zábava, to uznávám (i když růžovou nemusím).
Čtyři jídla to je dost velkej výběr, kuřecí nudličky zní dokonce dobře, ryba je taky fajn. Smažená ryba (nebo i řízek) jde oloupat, nejlépe když je teplá (studená strouhanka se loupe hůř). To máte v jídelně hrozný teplo, že se bojíš bramborovýho salátu (hádám, že zteplalý majonézy, co jinýho by na něm mohlo být nebezpečného)?
Limit na kredity (shora) nechápu vůbec. Jaký to má důvod? Aby nebyly přeplněné učebny? Proč bránit studentům v předmětech, když si na ně věří?
Vánoce byly super, milé blbosti jsem naštěstí nedostal, dostal jsem milé neblbosti.