Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
"A + B = C
Je-li A a B sčítanec, jak se jmenuje číslo C?"
"Výsledek..."
Ono to opakování z primy aneb "Sčítanec a sčítanec rovná se součet" možná má nějaký význam....
"Co je to organismus?"
"To jě něco, co se může samo hýbat."
"Aha... A je organismus třeba smrk?"
"Je."
"A hýbe se?"
"Jo. Ve větru."
"A když nefouká vítr?"
"Tak... ehm... tak padá listí!"
Jo jo, naše třída je schopná přeorganizovat celou rostlinnou říši. A kdyby jen rostlinnou.
"No a jak jsem zasedl ke kompu, tak někdo začal klepat na dveře... Jsem se šel podívat, jestli to nejsou zloději... čemu se směješ, Michalo?"
"No... zloději obvykle neklepou..."
Katka má svým způsobem výhodu, že neslyší dvakrát nejlíp... Zato já chudinka musím cizí rozhovory poslouchat nedobrovolně.
"Jakými způsoby vznikají slova? No? Tak nám to chce povědět třeba.... třeba Jirka..."
"Nechci, paní profesorko."
"Řekla jsem, že chceš. Tak jak vznikají?"
"Nevím, paní profesorko."
"Ach jo... řekni mu to, Simčo..."
"Přejímáním a odvozováním..."
"Už vím, paní profesorko!"
"Přeložte: Byl jsem ve Francii."
"I was in France."
"Ne... ta věta má být v předpřítomném čase."
"I have been in France."
"To už je lepší, jenom v předpřítomném čase používáme předložku to..."
"I have to been in France."
Ke správné verzi I have been to France se tu hodinu musela naše třídní dobrat sama...
Další várku až někdy jindy... Tyto články nesmí člověk psát moc dlouho, pak z toho má komplexy, kam se to proboha dostal a jestli tohle je výběrová škola, tak nechci vidět ty ostatní... (Nic proti vám...
RE: Pár hlášek | zily | 30. 12. 2007 - 15:29 |